lunes, 2 de febrero de 2015

VISCA EL ROSA!!!!



Hola a tothom!!!! Us presento l'àlbum que he realitzat com a repte de Mad scrap project, amb els papers que es poden descarregar del seu blog per un temps limitat.

Son uns papers dissenyats per Scrapibuki, per Sant Valentí....
Els papers que han sigut fàcils de convinar i tractar son un amor jjjjj




Per realitzar el mini he fet una estructura amb tanca d’imant en forma de carpeta amb 2 butxaques que contenen un mini cada una...





Aprofitant que he adquirit la màquina de cosir he tornat als meus orígens!!!! La costura...


Tot i que el rosa a mi m'agrada amb molta mesura he disfruta't bastant realitzant aquest treball.....




Espero que us hagi agradat.. Scrap Kisses Mireia.













4 comentarios:

  1. A mi m'encanta l'estructura que has fet servir i ha quedat un mini super xulo!!! Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies Laura!!!! La inspiració de l'estructura hem va venir amb la carpeteta de la meva cafetera nespresso nova jjjjj..... mai saps d'on vindra la inspiració. Petonets

      Eliminar
  2. Ooooh t'has passat al rosa ? Has deixat el lila ?? Jajaja sigui com sigui t'ha quedat genial !!!!!

    Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies Raquel!!! Ha sigut Rosa perque el repte ho requeria, pero no ha sigut gaire traumatic jjjjj pero ara tinc empatx de rosa ;)

      Eliminar